Fra vi fik ideen til de første produkter, gik der ikke lang tid før vi besluttede, at vores ideer var så gode, at de skulle sælges i en webshop, som vores ligesindede skulle kende til. Men hvad skulle webshoppen hedde?
Tankerne var mange!
Det skulle være noget med, at det er LÆKKERT TØJ. Det skulle også være noget med at det sidder godt, ikke strammer, er nemt at vaske - sagt med et ord kunne det være: PRAKTISK.
Vi brainstormede på højt plan, men det skulle jo også fremgå at det var særligt velegnet til HANDICAPPEDE! Hvordan får man det til at lyde lækkert?
Nogle gange hjælper det at låne lidt fra det engelske sprog... Også kom det til os: HandiWell!
"Handi", fordi det er PRAKTISK og fordi det er til HANDICAPPEDE.
"Well", fordi det gør brugeren VELKLÆDT, VELTILPAS og får følelsen af WELLNESS og VELBEHAG.
BUM! Et ord, der siger lige præcis det, vi ønsker at give med vores produkter: Oplevelsen af wellness til handicappede. Lidt ekstra kræs for de udviklingshæmmede personer, der har brug for andres hjælp i hverdagen. Noget, der får dem til at føle sig forkælet – uden bekymring om det praktiske.